Oceń ten artykuł
(4 głosów)

Kontynuowanie jazdy, nawet po przebiciu opony. System SSR oznaczający oponę SelfSupportingRunflat, powstał na bazie technologii stworzonej przez Continental dla opon niskoprofilowych, które pozostają kompatybilne ze standardowymi felgami.

Kiedy wymienić opony?

Oceń ten artykuł
(3 głosów)

Prędzej czy później będziesz musiał rozstać się ze swoimi oponami. Powodów konieczności wymiany opon może być wiele: bieżnik osiągnął minimum wymaganej głębokości lub opona została zniszczona bądź uszkodzona, (nacięcia, pęknięcia, wybrzuszenia, przeciążenia, itp). Dlatego, dla Twojego bezpieczeństwa, Continental zaleca regularne sprawdzanie opon. Użytkownicy powinni być świadomi tego, jak wyglądają ich opony i niezwłocznie reagować w przypadku obniżenia ciśnienia, zwiększonego poziomu hałasu czy wibracji. Wymienione nieprawidłowości powinny być jednoznacznym sygnałem do sprawdzenia opon bądź ich natychmiastowej wymiany.

Głębokość bieżnika w oponach

Oceń ten artykuł
(4 głosów)

Zwróć uwagę na głębokość bieżnika w swoich oponach. Bieżnik ma silny wpływ na wiele kryteriów określających właściwości opony.

Dlaczego warto stosować opony zimowe?

Oceń ten artykuł
(5 głosów)

POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA BEZ WZGLĘDU NA WARUNKI Gama opon zimowych Bridgestone zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa, pewności i kontroli w każdym miejscu i w każdych warunkach pogodowych. W ofercie znajdują się produkty przystosowane do wszystkich odmian klimatu panujacego w Europie: od opon całorocznych z myślą o łagodnym klimacie Europy Południowej, przez opony lamelowane przystosowane do zmiennych i nieprzewidywalnych warunków panujących w Europie Środkowej, aż po bezkolcowe i kolcowane opony klasy premium, stworzone z myślą o ciężkich warunkach skandynawskiej zimy. Niezależnie od tego, gdzie mieszkasz i czym jeździsz, w Bridgestone znajdziesz właściwą oponę, która zapewni bezpieczeństwo Tobie i Twoim bliskim. Staw czoła wyzwaniom zimy z zaawansowanymi technologicznie mieszankami, bieżnikami i rozwiązaniami konstrukcyjnymi firmy Bridgestone, opracowanymi i przetestowanymi z myślą o różnych warunkach. Upewnij się, że w tym roku zima Cię nie zaskoczy.

Oceń ten artykuł
(7 głosów)

Przed rozpoczęciem ładowania akumulatora, należy go w pierwszej kolejności wyjąć z motocykla, a następnie zidentyfikować jaki posiadamy akumulator (kwasowo-ołowiowy, AGM, GEL, LiFePO4), aby dobrać odpowiednie urządzenie do ładowania. Dla akumulatorów kwasowo-ołowiowy można stosować zwykłe, tradycyjne prostowniki, ale nie zabrania się używania różnego rodzaju ładowarek automatycznych i mikroprocesorowych.

Oceń ten artykuł
(6 głosów)

Sprawdzenie akumulatora motocyklowego jest bardzo podobne do samochodowego. W pierwszej kolejności należy sprawdzić napięcie akumulatora w spoczynku, czyli przy zgaszonym silniku, najlepiej w porze porannej przed pierwszym uruchomieniem jednostki napędowej. Aby wykonać tę czynność niezbędny będzie miernik, multimetr. Wynik prawidłowy powinien wahać się przy instalacji 12V od 12,4V do 12,8V, a przy instalacji 6V od 6,2V do 6,4V wiadomo wtedy, że akumulator jest naładowany.

Strona 6 z 9

Najnowsze porady eksperta

Promowane artykuły

Najlepiej oceniane

  • Katalog - CTEK 2016
    • piątek, 22, wrzesień 2017

    Szukasz profesjonalnej ładowarki do akumulatorów różnego typu? Sprawdź ofertę firmy CTEK, znanej i cenionej na całym świecie.

    Tags: Katalog CTEK
  • Akumulatory Exide HVR®
    • piątek, 09, styczeń 2015

    Najciekawszą nowością w akumulatorach do pojazdów użytkowych jest technologia HVR® (High Vibration Resistant), dostępna jedynie w Exide Technologies. Technologia HVR® gwarantuje niespotykany poziom niezawodności, dzięki absorbcji wibracji, które są główną przyczyną uszkodzeń wewnątrz akumulatora.

    Czytaj więcej
  • Akumulatory Exide do zastosowań morskich i rekreacyjnych
    • piątek, 09, styczeń 2015

    Czy wiesz, że w Europie jest ponad 5 milionów pojazdów rekreacyjnych i 6 milionów łodzi? Łącznie jest ich więcej niż wszystkich pojazdów użytkowych na europejskich drogach.

    Czytaj więcej
  • Exide Strong PRO & Carbon Boost
    • środa, 01, listopad 2017

    Nowy akumulator Exide Strong PRO cechuje wykorzystanie najnowszej generacji technologii HVR® (wysoka odporność na wstrząsy) oraz technologii Carbon BoostTM, inteligentnego rozwiązania Exide pozwalającego na obniżenie rozwarstwienia elektrolitu oraz umożliwiającego szybsze doładowanie. W związku z wprowadzeniem zbiorników AdBlue® (Euro 5/6), producenci pojazdów przenieśli lokalizację akumulatora na tylną oś, gdzie występują duże wibracje, mogące uszkodzic akumulator.

    Czytaj więcej

Video YouTube

akumulatory

Akustrefa.pl - Portal poświęcony tematyce akumulatorowej i motoryzacyjnej. Na naszym portalu przedstawiamy artykuły, newsy i porady dotyczące akumulatorów samochodowych, motocyklowych, głębokiego rozładowania, akumulatorów do łodzi i kampera, prostowników, przetwornic napięcia oraz ładowarek automatycznych. Przedstawiamy również ofertę największych producentów akumulatorów na rynku takich jak: Varta, Bosch, Moll, Centra, Exide, Yuasa, Optima, Duracell, Banner, Jenox, Tuborg, oraz ładowarek: CTEK, Keepower, DECA.

Zapisz