Ucando

Jaki akumulator kupić?

Prawie każdy użytkownik samochodu, motocykla czy też innego pojazdu chociaż raz w swoim życiu będzie musiał zmierzyć się z wymianą akumulatora i decyzją wyboru odpowiedniego akumulatora. Możemy iść na skróty i wybrać serwis lub sklep z akumulatorami, który nam nie tylko powie jaki akumulator wybrać, ale również go zamontuje. Cała operacja wyboru akumulatora nam maksymalnie kilka godzin i będzie po kłopocie. Jeśli jednak nie mamy zaufania do serwisów, chcemy zaoszczędzić kilka złotych lub musimy zakupić akumulator drogą wysyłkową to konieczna nam będzie wiedza o parametrach akumulatora takich jak technologia, napięcie, wymiary oraz pojemność baterii. Istotna będzie również wiedza o prądzie rozruchowym w przypadku akumulatorów rozruchowych oraz o układzie biegunów. Od doboru akumulatora w dużej mierze zależy jego trwałość.

Pół biedy, jeśli mamy oryginalny akumulator.  W takiej sytuacji wystarczy spisać potrzebne dane ze starego akumulatora - oczywiście jeśli nadal posiada czytelną  etykietę z parametrami. Gorzej, jeśli jesteśmy w posiadaniu nieoryginalnego akumulatora i nie mamy 100% pewności, że jest on odpowiednio dobrany. W takim wypadku należy sprawdzić, jaki akumulator będzie odpowiednia do naszego pojazdu.

Jaki akumulator?

Dane techniczne akumulatora możemy znaleźć w książce serwisowej, katalogu lub wyszukiwarce akumulatorów. Specjalnie dla osób szukających akumulatora, stworzyliśmy wyszukiwarkę, w której można znaleźć odpowiedni akumulator oraz wszystkie jaki akumulator do Diesla potrzebne parametry do zakupu nowej baterii.

W naszej wyszukiwarce można m.in. znaleźć akumulatory do pojazdów takich producentów jak:

  • Samochodów (Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Hummer, Infiniti, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Roverm, Lexus, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Saab, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo)
  • Motocykli (Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Harley-Davidson, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha)
  • Skuterów (Aprilia, BMW, Honda, Hyosung, Kymco, Piaggio, Piaggio Vespa, Piaggio Gilera, Suzuki, Sanyang Motor, Yamaha)
  • ATV/UTV (Arctic Cat, Bombardier (Can-Am), KTM, Honda, Hyosung, Kawasaki, Kymco, Polaris, Suzuki, Yamaha)
  • Kosiarek i traktorków ogrodowych ( Husqvarna, JCB, John Deere, Kubota, Lawn Boy, MTD, Murray, Massey Ferguson, Stiga, Wolf, Yard Man)
  • Podnosników (Grove Manlift, JLG, Genie, Haulotte)
  • Pojazdów elektrycznych (Club Car, E-Z-Go, John Deere, Melex, Yamaha Golf-Car)

Wybór akumulatora? Przeczytaj, zanim kupisz!

Szukasz dobrego sklepu z akumulatorami? Sprawdź naszą mapkę!

 

Jaki akumulator

CR-V

Honda CR-V - samochód osobowy typu SUV klasy kompaktowej, a następnie klasy średniej produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od 1995 roku. Od 2016 roku produkowana jest piąta generacja pojazdu, która w 2018 roku trafiła do Europy.

  • Filtruj
  Nazwa Nr kat. Opis Kategoria Pojemność [cc] Rok Start&Stop
Honda CR-V II 2.0, 2.4 Vtec 2002-2006 RD Honda CR-V - samochód osobowy typu SUV klasy kompaktowej, a następnie klasy średniej produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od 1995 roku. Od 2016 roku produkowana jest piąta generacja pojazdu, która w 2018 roku... CR-V
2.0, 2.4 Vtec
2002-2006
Nie
Honda CR-V II 2.2 CTDi 2005-2006 RD Honda CR-V - samochód osobowy typu SUV klasy kompaktowej, a następnie klasy średniej produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od 1995 roku. Od 2016 roku produkowana jest piąta generacja pojazdu, która w 2018 roku... CR-V
2.2 CTDi
2005-2006
Nie
Honda CR-V III 2.0i 4WD od 2007 RE Honda CR-V III została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w 2006 roku. Samochód został zbudowany na bazie modelu Civic VIII. CR-V
2.0i 4WD
od 2007
Nie
Honda CR-V III 2.4, 2.4 i-Vtec 4WD od 2007 RE Honda CR-V III została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w 2006 roku. Samochód został zbudowany na bazie modelu Civic VIII. CR-V
2.4, 2.4 i-Vtec 4WD
od 2007
Nie
Honda CR-V III 2.2 i-CTDi 4WD, DTEC od 2007 RE Honda CR-V III została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w 2006 roku. Samochód został zbudowany na bazie modelu Civic VIII. CR-V
2.2 i-CTDi 4WD, DTEC
od 2007
Nie
Honda CR-V IV 2.0, 2.0 WD od 2012 RM Honda CR-V IV została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles w 2011 roku. CR-V
2.0, 2.0 WD
od 2012
Nie
Honda CR-V IV 2.4 AWD od 2012 RM Honda CR-V IV została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles w 2011 roku. CR-V
2.4 AWD
od 2012
Nie
Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC, 2.2i-DTEC AWD od 2012 RM Honda CR-V IV została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles w 2011 roku. CR-V
1.6 i-DTEC, 2.2i-DTEC AWD
od 2012
Nie

Najnowsze porady eksperta

  • Mieszanie elektrolitu czyli zapobieganie stratyfikacji elektrolitu
    • wtorek, 21 maj 2019

    Przed każdorazowym ładowaniem akumulatora warto sprawdzić poziom elektrolitu, dzięki czemu zapobiegniemy tak zwanemu przeładowaniu napięcia na biegunach. W celu sprawdzenia poziomu elektrolitu wystarczy przechylić akumulator w tył i w przód lub tez użyć specjalistycznego, profesjonalnego miernika poziomu elektrolitu. 

    Czytaj więcej
  • Rozwarstwienie elektrolitu czyli stratyfikacja
    • wtorek, 21 maj 2019

    Rozwarstwienie elektrolitu to pojęcie, które jest bardzo często spotykane podczas pracy z akumulatorami statycznymi w wersji kwasowo-ołowiowej. Taki proces następuje w akumulatorach, które są w stu procentach rozładowane. W wyniku tego elektrolit znajdujący się na dnie akumulatora ulega gęstnieniu, natomiast w górnych warstwach dochodzi do jego rozrzedzenia. To niepokojące zjawisko, któremu należy starać się zapobiegać. Oczywiście najlepiej jest to czynić na co dzień, dbając o swoje akumulatory i regularnie je ładując.

    Czytaj więcej
  • Jak kupić auto używane
    • środa, 15 maj 2019

    Samochodów przybywa każdego dnia. Według badań jest ich więcej niż ludzi w dużych miastach. Jednak czy Polacy zarabiają, aż tak dużo, że mogą sobie pozwolić na kupowanie nowych aut z salonu? Odpowiedź niestety nie będzie twierdząca, ponieważ w większości samochody kupowane w Polsce pochodzą z rynku wtórnego. Można nawet znaleźć opinie mechaników, którzy twierdzą, że jak przyjedzie do nich samochód z 2010 roku to jest to nówka. Kupowanie auta używanego wcale nie należy do najprostszych rzeczy i właśnie, dlatego warto zainteresować się tym tematem. Przed czym się ustrzec i co sprawdzić przed zakupem samochodu od handlarza albo z aukcji internetowych. To wszystko…

    Czytaj więcej
  • Jak dbać o kondycję samochodu i nie zbankrutować?
    • środa, 15 maj 2019

    Właściwy stan techniczny samochodu to nie tylko poczucie komfortu i niezawodność pojazdu, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. Stan ten gwarantuje regularna wymiana części eksploatacyjnych i dopilnowanie podstawowych obowiązków serwisowych. Zaniedbania na tym polu oznaczają skrócenie żywotność pojazdu, a także skutkują zwiększonymi wydatkami.

    Czytaj więcej