Oceń ten artykuł
(1 głos)

Inteligentne ładowanie akumulatorów ładowarkami C3 i C7. Przy niskich temperaturach w okresie zimowym samochód zużywa dużo więcej energii elektrycznej niż przy temperaturach dodatnich. Stanowi to duże obciążenie dla akumulatora. Jeżeli podczas jazdy kierowca korzysta z wielu funkcji komfortu, a dodatkowo nie ma możliwości pełnego naładowania akumulatora z powodu jazdy na krótkich odcinkach, warto doładować akumulator ładowarką C3 lub C7 firmy Bosch.

Ładowarka CTEK MXS 25EC

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Ładowarka CTEK MXS 25EC jest w pełni automatyczną, ośmioetapową inteligentną ładowarką i zespołem wsparcia akumulatorowego, dostarczając prąd ładowania 25 A do akumulatorów 12 V o pojemnościach 40-500Ah. Przenośna ładowarka CTEK MXS 25EC stanowi wszechstronny i niezbędny element wyposażenia do ładowania, regeneracji i zapewniania wsparcia dla akumulatorów w dzisiejszym, profesjonalnym warsztacie samochodowym. Ładowarka CTEK MXS 25EC z kompensacja temperaturową jest wyposażona w kable o długości 6 metrów, przystosowane do pracy przy dużym obciążeniu oraz uchwyt ścienny.

Ładowarka CTEK MXS 10EC

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Ładowarki CTEK MXS 10EC jest w pełni automatyczną, 12 V i 10 A, ośmioetapową inteligentną ładowarką i zespołem wsparcia akumulatorowego. Przeznaczona do użytkowania w warsztatach, ładowarka CTEK MXS 10EC jest wyposażona w bogatą gamę funkcji, które obejmuje funkcje diagnostyki, pozwalającą na sprawdzanie, czy akumulator może przyjąć i utrzymać ładunek oraz funkcje zasilania, umożliwiająca wykorzystywanie ładowarki jako źródła zasilania układów elektronicznych pojazdu podczas wymian akumulatorów. Kompensacja temperaturowa dla zapewnienia efektywności. Uniwersalna ładowarka CTEK MXS 10EC jest wyposażona w przedłużone kable o długości 4 metrów oraz ochronną osłonę z kauczuku silikonowego.

Ładowarka CTEK M300 Marine

Oceń ten artykuł
(4 głosów)

Ładowarka CTEK M300 jest zalecaną ładowarką do łodzi o większych akumulatorach roboczych. M300 posiada pomocniczy kabel o długości czterech metrów oraz czujnik temperatury, aby utrzymać optymalne parametry ładowania niezależnie od temperatury, co zapewnia dodatkową elastyczność w przypadku stałych instalacji. Ładowarka CTEK M300 o parametrach dużej mocy 12 V i 25 A, jest idealna do ładowania regenerującego oraz konserwacyjnego wszystkich typów akumulatorów stosowanych w łodziach, o pojemności od 40 do 500 Ah

Ładowarka CTEK M200 Marine

Oceń ten artykuł
(5 głosów)

Ładowarka CTEK M200 jest idealną ładowarką akumulatorów 15 A dla każdego właściciela łodzi. M200 posiada pomocniczy kabel o długości czterech metrów oraz czujnik temperatury, aby utrzymać optymalne parametry ładowania niezależnie od temperatury, co zapewnia dodatkową elastyczność w przypadku stałych instalacji. Ładowarka CTEK M200 regeneruje rozwarstwione akumulatory za pomocą specjalnego programu Recond – jest to regularna potrzeba w przypadku zastosowań morskich, gdzie zwykle dochodzi do głębokiego rozładowania akumulatorów.

Ładowarka CTEK M100 Marine

Oceń ten artykuł
(4 głosów)

Ładowarka CTEK M100 jest w pełni automatyczną ładowarką ośmioetapową o prądzie 7 A, idealną do ładowania akumulatorów o pojemności między 14 a 150 Ah oraz do ładowania konserwacyjnego akumulatorów o pojemności 225 Ah.

Strona 1 z 5

Promowane artykuły

Najnowsze porady eksperta

  • Jak usunąć smołę z karoserii?
    • czwartek, 13 wrzesień 2018

    W Polsce wciąż buduje się dużo dróg, wiele odcinków jest też remontowanych. Kierowcy oczywiście mogą się z tego cieszyć, ale jednocześnie narzekają na typowo estetyczny problem. Jest nim smoła, która przyczepia się do karoserii oraz felg, znacząco psując wygląd samochodu. Wystarczy przejechanie krótkiego odcinka świeżo wyremontowanej drogi, aby natychmiast zauważyć na lakierze charakterystyczne, czarne i chropowate kropki. Na szczęście można dość łatwo usunąć smołę z karoserii. Jak to zrobić? Przeczytasz w naszym poradniku.

    Czytaj więcej
  • Jesień a lakier. Jak zadbać o karoserię?
    • czwartek, 13 wrzesień 2018

    Gorące letnie słońce nie działa dobrze na lakier na naszych autach. Niestety, sytuacja wcale nie poprawia się wraz z nadejściem jesieni. We wrześniu, październiku i listopadzie powłoka narażona jest na ostre słońce z jednej strony, a za drugiej – na zacinający deszcz, chłód i wiatr. Niesprzyjające warunki to najlepszy powód, by jesienią szczególnie zatroszczyć się o lakier. Tym bardziej, że nie wymaga to ani dużego wysiłku, ani też użycia trudno dostępnych środków. Jak więc zadbać o karoserię podczas jesiennych słot?

    Czytaj więcej
  • Data produkcji akumulatora - Varta, Bosch, Centra
    • wtorek, 11 wrzesień 2018

    Zakup akumulatora to zazwyczaj wydatek paruset złotych, także warto kupić dobry i przede wszystkim "świeży" akumulator. Ważne aby bateria wytrzymała nam jak najdłużej i nie sprawiała problemów podczas użytkowania. Nie ma nic gorszego niż zakup 2-3 letniego akumulatora, który stał i kurzył się na sklepowej półce, a w dodatku ani razu nie został doładowywany. Taki akumulator w najlepszy wypadku będzie miał dużo mniejszą zdolność rozruchową niż jego "świeży" kolega, a w najgorszym zakończy swój żywot po kilku miesiącach użytkowania. Co gorsze, jego użytkowanie może doprowadzić do zwarcia lub przerwy w celi. Aby uniknąć tych wszystkich problemów warto dowiedzieć się jak…

    Czytaj więcej
  • Czy warto używać klimatyzacji jesienią i zimą?
    • piątek, 07 wrzesień 2018

    Wielu kierowców wraz z nastaniem pierwszych jesiennych chłodów żegna się z klimatyzacją. To duży błąd. Czy warto wyłączać klimatyzację po zakończeniu sezonu letniego? Wśród kierowców zdania są podzielone. Niektórzy jesienną jazdę z włączoną klimą traktują jako niepotrzebne zużycie paliwa, inni zaś są zdania, że podczas chłodniejszych dni jej użycie jest tak samo uzasadnione, jak latem. Kto ma rację?

    Czytaj więcej

Najlepiej oceniane

  • Katalog - CTEK 2016
    • piątek, 22 wrzesień 2017

    Szukasz profesjonalnej ładowarki do akumulatorów różnego typu? Sprawdź ofertę firmy CTEK, znanej i cenionej na całym świecie.

    Tags: Katalog CTEK
  • Akumulatory Exide HVR®
    • piątek, 09 styczeń 2015

    Najciekawszą nowością w akumulatorach do pojazdów użytkowych jest technologia HVR® (High Vibration Resistant), dostępna jedynie w Exide Technologies. Technologia HVR® gwarantuje niespotykany poziom niezawodności, dzięki absorbcji wibracji, które są główną przyczyną uszkodzeń wewnątrz akumulatora.

    Czytaj więcej
  • Akumulatory Exide do zastosowań morskich i rekreacyjnych
    • piątek, 09 styczeń 2015

    Czy wiesz, że w Europie jest ponad 5 milionów pojazdów rekreacyjnych i 6 milionów łodzi? Łącznie jest ich więcej niż wszystkich pojazdów użytkowych na europejskich drogach.

    Czytaj więcej
  • Exide Strong PRO & Carbon Boost
    • środa, 01 listopad 2017

    Nowy akumulator Exide Strong PRO cechuje wykorzystanie najnowszej generacji technologii HVR® (wysoka odporność na wstrząsy) oraz technologii Carbon BoostTM, inteligentnego rozwiązania Exide pozwalającego na obniżenie rozwarstwienia elektrolitu oraz umożliwiającego szybsze doładowanie. W związku z wprowadzeniem zbiorników AdBlue® (Euro 5/6), producenci pojazdów przenieśli lokalizację akumulatora na tylną oś, gdzie występują duże wibracje, mogące uszkodzic akumulator.

    Czytaj więcej

Video YouTube

akumulatory

Na naszym portalu przedstawiamy artykuły, newsy i porady dotyczące akumulatorów. Swoją wiedzę zdobywamy w praktyce, sprzedając akumulatory i prostowniki. Przedstawiamy Państwu ofertę największych producentów akumulatorów na rynku takich jak: Varta, Bosch, Moll, Centra, Exide, Yuasa, Optima, Duracell, Banner, Jenox, Tuborg, Trojan oraz ładowarek: CTEK, Keepower, DECA, Noco, Victron, Telwin, Reco, Ideal. W zakładce "Gdzie kupić?" można znaleźć listę sklepów w których warto zrobić zakupy. Jeśli nie wiedzą Państwo jaki akumulator zakupić, to zapraszamy do działu - jaki akumulator?  w którym można dobrać prawidłowy akumulator do swojego pojazdu.

Kontakt

Biuro czynne Pon.-Pt. 8.00-16.00
Tel. +48 574 114 005
info(at)akustrefa.pl